Bugün mhrsden randevu aldım kızlar 37 haftalık gebeyim ama daha sonra aldığım randevuyu iptal edip tekrar almak isteyince 15 gün sonra ancak alabileceğimi öğrendim. 15 gün sonra nerdeyse dogumuma 5-6 gün kalmis oluyor Ankara’da Etlik şehir Hastanesi’ne gidicem ve hemşire olarak çalışan bı arkadaşım seninki ileri gebelik olduğu için randevusuz da bakarlar dedi daha hiç nstye bile girmedim bu durumun aslını bilen var mı çok moralim bozuk napıcam ben şimdi