Kızlarrr çok kötüyüm Rabbim kimseyi şu hastanelere düşürmesin. Bebeğim 5 gündür felan beslenmeyi reddediyordu. Dün den önceki gün gece ateş çıktı kusma ile birlikte. Hafif ishal.. ben diş diye düşündüm hala da öyle düşünüyorum. Çünkü kan idrar sonuçlaoe tertemiz çok şükür rabbime. Ama 12-13 saat beslenmiyor bir lokma küçük bir damla dahi bir şey veremiyorum. Uyurken de veremiyorum. Susuzluktan dün 24 saat serumla beslendi. Şimdi ne yapacağım bilmiyorum. Dün çıkmıştık hastahaneden bugün yine aynı. Ateş Max 38 e çıkıyor sonra geri düşüp tekrar çıkıyor. Besleyememek mahvetti çocuğumu :( ne yapıcam hastaneye gidersem yatış diyorlar söyleyin nolur :( destekçim yok. Eşim ve ben sadece :(