Bebeğim 3 aylık ve şu anda bir sürü küçülen kıyafeti var. 2. Çocuk fikri için çok erken ve olur mu olmaz mı bilmiyorum. Bu yüzden kaliteli olan ve hediye gelen bazı kıyafetleri saklıycam. Diğer kıyafetleri satmayı düşünüyorum ama eşim de hepsini saklamak istiyor. Sizce tamamı saklanır mı yoksa satmak daha mı mantıklı?