Belirli aralıklarla çıkmasını hoş gördük de yani sürekli sürekli önümde saçma salak bi oyun reklamı belirip ses çıkarıyo arkadaşlar anlıyorum ücretsiz bi uygulama ve reklam olması şart ama bu sıklıkta da değil yahu tiksindim silicem artık uygulamayı ayrıca o saçma oyunu niye indirelim biz anneler olarak mama reklamı oyuncak reklamı olsa neyse…. !! İndireceğim varsa da inadıma indirmicem yani o oyunu