Kızçeler hayırlı günler. Bugün diğer dertlerimin ne kadar basit önemsiz olduğunu öğrendim. 2 ay 10 günlük bebeğim var bugün kalbinde delik olduğunu öğrendik.. kalbim burkuldu nasıl anlatayım doktor kalbinde delik var dedi sonrasını duymadım gözlerim doldu.. ciddi bir durum değilmiş Allah’tan çok şükür ama üzülmedim desem yalan olur. Fs değeri 50 70 arasında olması gerekirken kızımınki 37. Zamanla kendisi kapanır büyük ihtimalle dedi doktor. Yaşayan var mı sürek nasıl ilerledi kapandı mı? Şimdiki durumları ne bebeklerinizin? Birde küçükken uykusu nasıldı alakalı mı bununla bilmiyorum ama benim kızım hiç uyumuyor