CuteBadesMama kbrakhn dikiş izim kalmadı, contractubex kullandım. Çatlaklar için deneyimlemedim, çatlağım yok 🌸
denizalismom kbrakhn görümcem burun ameliyatı oldu o zaman kullanmıştı çok iyi gelmişti iz falan kalmadı
CuteBadesMama kbrakhn 40 kontrolünde doktorum önermişti, sonrasında izi kendim takip ederek yaklaşık 2 ay kadar kullandım sanırım tam emin değilim ama net süreye.
Gul-42 kbrakhn dıkıs ızım ıcın kullandım gec basladım ona ragmen hıc kalmadı dıyebılırım oncedındede antı scar jel kullanmıstım çatlağa ıyı gelır mı bılmıyorum
CuteBadesMama ayaznannesi hiç bilgim yok, hayatımda ilk kez doğum sonrası kullandım doktor yönlendirmesiyle ve eczacılarda kullanım prosedürünü anlatıyorlar isterseniz bir danışın.
iipos Babamın yüzünde çok ciddi derin yara izleri vardı (araba yıkarken tazyikli su aletini elinden kaçırıyor yüzüne birkaç darbe alıyor) onları geçirmişti bu ilaç
Prens3456 iipos bizim tırnak izi var biraz geçti ama tamamen naısl geçecek daha doğrusus derisi yüzüldü çocuğumun düzenli sürüyorum daha tam geçmedi