Esra1202 Başına gelen var mı. Sabaha kadar odada birinin yurudugunu falanda hissettim resmen ayağimfan cekiliyo gibi de oldum. Bunlar gerçek miydi ruyamiydi emin değilim ama. Uyandığımda parmağımda kına lekesi vardi
Poyrazmom0 Esra1202 eskiden bende de olmuştu uyandığımda vardı tabi teyzelerin söylentilerine göre 🤦🏼♀️ iste cinlerin düğününe katılmışım falan.. ya da biriyle evlenmişim 😅 ay çok tuhaf tövbe estağfurullah
ChatGPTanne_ Esra1202 al karıları falan diyorlar ele kına yakarlarmış Bir gece de böyle bi mantar oluşacak değşl Benim bi arkadaşımın avuçlarında baya nokta nokta vardı hocaya gittiler hoca kendisini okudu üfledi
ciray Esra1202 tinea nigra bu. Bir çeşit mantar enfeksiyonu, yaz aylarında daha sık olabiliyor. Cildiyeye giderseniz tanı alır ve bir kremle tedavi olursunuz. Doğa üstü bir olay değil 👌🏻
Esra1202 Bilen başına gelen varmı. Tıpta adı tinea nigra adında bı mantar çeşidi olarakta geciyomus. Ama bence mantar değil
Elfgrn Mantar türü bu cinlere perilere bağlamayın. Evde birinin gezdiğini falan hissettiyseniz de bir kitap açın okuyun hem siz ferahlarsınız hem ev
ysm53 Esra1202 bunun tıbbi bir açıklaması da var dini de. Bana da çoğu kez olur. Artık hangisine inanırsanız.
Esra1202 Bi ablaya baktirdik. Eşimle sıkıntılarımız vardı. O kadın eşime aşık bı 3 harfli olduğunu söyledi dün. Onunla alakalı konsujca banada böyle oldu
guneskizi_ Esra1202 bende ara ara oluyo c.nlerde ilgili rüya görünce sabahında elimde yada ayağımda kına lekesi oluyo