Ücretleri il milli eğitim belirliyor o sınırların altında veya üstünde toplanamıyor. O toplanan paralar genelde temizlik malzemesi peçete sabun, kadrolu eleman yoksa işkur da göndermediyse temizlik görevlisi yardımcı abla vs. gibi şeyler için kullanılıyor. Okul öncesi zorunlu olmadığı için ücret alınabiliyor, zorunlu kapsamında olsa para alınmaz.
Evet masraflı ama özellerin yanından bile geçemez, çocuğunuz daha iyi şartlarda eğitim alsın istiyorsanız yapacak bir şey yok 🤷♀️