Arkadaşlar ((öncelikle oğlum bu ayın 21 inde 23 aylık olacak)) geçen hafta yarım gün denedim sabah uyandığında öğlen 2 ye kadar emdirmedim ama sabır taşını sürmüştüm oğlum onu görünce önce kokladı sonra elini değdi ağzına bile almadan yüzünü kırıştırdı hersey çok güzel gidiyordu tabiki uykusu gelene kadar ortalığı yıktı, geldi gitti neden böyle yaptın der gibi gözlerime bakıp memeye vurdu sürekli ve çekiştirdi zaten bende bekarken iki göğsümden 2 şer yıl arayla operasyon geçirdim 2 defa kitle alındı ama göğsümün biri felaket ağrı yaptı hem ona hemde çocuğumun ağlayışına dayanamadım, yavaş yavaş azaltarak bırakmayı deniyorduk ama tabi bu esnada hiç oturup, uzanmamam gerekiyor çünkü saniyesinde yapışıyor kısacası memekolik biz bunu nasıl başarabiliriz,, benim düşüncem aslında şöyle bırakma esnasında bir yandan da sütümü azaltan bir ilaç gibi birşey olsa ağrım az olursa belki bıraktırabilirim diye düşünüyorum
Bu arada 24 aylık olsun öyle bırakın gibi önerileriniz için cevabım şu :aşırı zayıfladım hiç dermanım yok oğlum sürekli emdikçe kendimde gücüm kuvvetim kalmıyor, çünkü çocuk büyüdükçe emmiyor resmen sömürüyor