eslemelf oncul bende oraya gittim kuzenim orda hiç sevemedim avm bile yok diyorlar insanları falan da çok soğuk
rabiaa1605 senamomss ayy sakarya adapazarı çok güzeldir kendi adıma konuşuyum bekarken gitmiştim çok sessiz sakin temiz bir yerdi şuan nasıl hiç bilmiyorum