mavi176_ benim kızım hiç yemek yemiyordu hep açtı ve akaşamları uyumadan kusuyodu raporlu mama içtiği için tüm vitaminleride iyiydi ama yemek yemiyordu spraktin kullandık iştahı açıldı şuan yiyo ama kilo alımı yok ve akşam kusmalarımız yine başladı son 1 aydır yine aynı doktora gidicez gibi gözüküyor