unsuz bende öyle kızım hiçbir şey yemeyip biz yediğimizde vicdan azabı çekiyorum aç durduğunu düşündüğüm için yani hiç bir yemek türü yemiyor makarna pilav yerdi artık makarna da yemiyor diyorum sorun bizde mi çevremde gördüğüm çocuklar o kadar güzel yiyorlar ki imreniyorum gerçekten kan aldırmayı da istemiyorum ama bu gidişle kan değerlerine baktırıh iştah açıcı şurup falan vermelerini isteyeceğim 2 yaş aşısını olduktan sonra bunu yapmayı düşünüyorum olan kilosunun altına düşecek diye de korkuyorum