50krsvertirreekk tospikannesi_ ay daha geçen eşimle konuştuk Balıkesir tarafına geçelim tatil için diye Erdek mükemmel ötesi Altınoluğun da denizi şahaneee
minnakkofte tospikannesi_ Bandırma’da okudum erdekte denize girerdik hep çok denizanası ve yosun olurdu hiç sevmezdim.ben Edremit’te yaşıyorum buralarda öyle bir sorun yok tertemiz
tospikannesi_ Turanköye gittik geçen sene ama denizanası vardı çok😢 Bu sene giden varmı o taraflara temiz mi
dayes tospikannesi_ ya her giden beğeniyor da ben beğenmedim tam yeri tutturamadık galiba erdek ocaklı güzel diyorlar
tospikannesi_ dayes hep deniz anası varmış orda en güzel yeri turanköy ordada geçen sene az buz vardı bu sene merak ettim giden var mı diye
tospikannesi_ 50krsvertirreekk soğuk diyorlar altınoluk için turanköye gittik efsaneydi ama ufak bir deniz anası vardı bu sene için dolu diyorlar doğruluk payı var mı bilmiyorum
50krsvertirreekk tospikannesi_ aaa yok canım 2 sene üst üstte altınoluğa gittik suyu ılık ve güzeldi geçen gün İzmir de girdik denize gerçekten buz gibiydi denizanası hakkında hiç bir fikrim yok 🤷🏻♀️
kbrayksel 4 senedir yazları Balıkesir’e gidiyoruz. Havası suyu efffsane. Erdeğe de gittik gayet güzeldi hiç soğuk falan değil Balıkesir.
tospikannesi_ kbrayksel deniz anası vardı geçensene bizde gidiyoruz ama bu sene giden varmı yeni nasıl suyu merak ettim şuan için