Merhaba ben bisey sormak istiyorum 25 Haziran Sezeryan doğum yaptım bu ara da miyom ameliyatı da oldum yaklaşık 3 saat sürdü çok ağrım olarak ameliyattan çıktım ve iki gün sancım vardi . Büyük abdese çıktım ama çok inanılmaz agrilarla çıkıyorum tuvalete ilaçta kullanıyorum gaz ve ağrım oluyor bu normal mi sizce bi sorun olabilir mi ameliyatta vs bagirsaklrda olan bu problem nasıl duzelebilir ? Başınıza gelen var mı? :(