Arakadaşalr merhaba oğlum 22 aylık 5 aydan beri kendini sıkıyor. Ellerini heyecanlanınca birşeye veya sinirlenince. Hastalık konusun çok önemsiyorum ve düzenli hasta olmasa bile kontroller geturuyroum. Hep doktorumuz da heyecandan öne bileş veya yapısal ona bilir dedi sizce neden. Acaba goturmelimşyim