iremyildiz24 terle atıyodur illa çiş yapacak diye bekleme güzel anne, havalar aşırı sıcak. Biz bile yetişkin halimizle o kadar su iciyoruz, nereye gidiyo belli değil. Suyunu lezzetlendirebilirsin, limon damlat, seftali, kayısı, nane at içine, bide soğuk su içirmeyi dene. İlik su sevmiyordur belki, benim kızımda en baştan beridir yaz kış soğuk su icer, ilik suya ıyy bu ne böyle der😄