FtsCvlk göz kontağı iyi benimle kendi diliyle konuşuyor ses çıkarıyor. Birçok şeyi anlıyor. Saklan diyorum saklanıyor alkış yap diyorum göstermeden anlayıp yapıyor. Ama işaret hala yok 12 aylık olacak. Ve evet fark ettim ki ben ona göstermemişim. Asosyaliz bir de kimsemiz yok evde tekiz ikimiz. Benden ne görürse o başka bir şey gördüğü yok çocuğun. Babası işten geç geliyor günde 1 saat bile görmüyor.Bilmiyorum belki de ben çok düşünüyorum her şeyi :(