ezgiii12490 (gelişim için Normal) senin için değil tebrik ederim konuşmak yerine senden anlamanı bekleyen kendini yorma gereksinimi duymayan bir oğluşun var kızım 2.5 yaşında hala aynı bugün tam 45 dakika ağladı merdivenlerden benim onu indirmemi istedi bir süre sonra konular evriliyor değişiyor ama her şeyi yine sen yapıyorsun ha bide ben direkt verdim işaret ettiğini beni yanına götürdüğü şeyi artık o an ne yapmak istiyorsa anladım ve hemencik yaptım salak mıyım diye çok düşünüyorum bazen bundan mütevellit konuşma gereksinimi de duymamış hala konuşmuyor