Merhabalar 9 senelik Philips Azur ütüm bozuldu. Yine Philips Azur un en son olan 8000 modelini mi alsam yoksa başka bir Ütü mü karar veremedim. 5000 TL i geçmek istemiyorum. Sürekli ütü yapmıyorum kazanlı ütüye gerek yok sanki. Memnun olduğunuz ütü var mıdır ya da Azur 8000 iyi midir, kullananlar ne der acaba?