Merhabalar sağ 63 sol 57 derece bebeğim 3.5 aylık doktor kalça çıkığı yok ama gelişim geriliği var dedi palvik bandaj verdi bebeğim palvik bandajla çok ağlıyor dayanamıyorum. Çift bez kullasam işe yarar mı çift bez ile düzelen var mı ? Bilenler yardımcı olabilir mi lğtfen