mlkkk366_ hiç korkma. Sakin ol ve içindeki düşünceleri kötü enerjiye çevirme. Neticede öyle ya da böyle bu aşıları olacak. Bak bana belki gaddar diyeceksin ama hemşire bir bacaktan diğer bacağına geçerken ağlıyor diye eşim bekleyelim bekleyelim deyip panik yapar ben ise hali hazırda ağlıyor zaten yapalım çıksın mantığındayımdır. En başından beri aşıdır hastalıktır her şeyi kabullenmiş ve sakinlikle karşılamaya çalışıyorum çünkü biliyorum neyden korkarsam başıma en ağır şekilde gelecek dolayısıyla sen de sakin kal en kötü ne olabilir
Ateşi çıkar çözümü şurup verirsin düşmedi hastaneye doktora müracaat edersin. Her bebek farklıdır huysuzluk mu yaptı misal onun tek ihtiyacı olan sensin bol bol kucağında onunla konuşmaya bak bir süreç olduğunu geçeceğini aslında o kadar kötü olmadığını. Yemin ederim anlıyorlar ama her şeyin başı iş sen de bitiyor arkadaşım 🌸