Merhabalar 7 temmuzda doğum yaptım. İki sorum var.
Kanamam 4-5 gün normal adet gibi oldu şuan neredeyse hiç gelmiyor. Bu normal mi?
Bir de sütüm de geç geldi şuan hala sarı süt geliyor sürekli sağmaya çalışıyorum ama iki göğüsten toplam yarım saat sağım ile 20-30 ml ancak çıkıyor. Bu miktar normal mi arttırmak için neler yapabilirim?