Gmzce tamamen bebeğe bağlı aventin 2 numarası bile bize yenidoğanken çok yavaş gelmişti bebeğim uyuyakalıyordu çekerken. Zaten mama+meme yapıyorduk ilk zamanlar . Şimdi 2 aylık tam,arada kontrol için sütümü sağdığımda veriyorum, 3 numara ideal oldu bize. Ama belki size hızlı gelebilir