Aslında süreç kendi kendine şekilleniyor. Bebeğim memede ıyuyakalmadı hiç. E emdi doydu napıcsz şimdi uyutmak için bi destek bekliyor beşiğine koyup salladım 🤷♀️ 4,5 aylık oldu şuan öyle alıştı. Bebek arabasında da uyuyor ama ben desteksiz uyumaya alıştırmak istiyorum.