Kızlar bebeğim doğduğundan beri sütüm özellikle tek mememde fışkırırarak geliyor. Kaç kere meme reddiyle uğraştım çok zorluyor. Şu anda da tam dört aylık yine meme reddi olursa diye ödüm kopuyor. Bu akışı nasıl yavaştırım. Şöyle net çözümleri olan yok mu ?