Arkadaşlar merhaba 9 ay önce Sezeryan amelıyatı oldum şu 3 gündür sol dikiş yerim ağrıyor dokununca falan acımıyor içim ağrıyor tam neresı Bılmıyorum sol dikiş yerı az bısey kabarık gıbı sağa göre başına gelen varmı sızı gıbı sol taraf iç organlarımdan bırı ağrıyor 🙄