womanmom15 Bebeğim sabaha kadar 10 dk uyudu uyandi 5 dk uyudu uyandi sabaha kadar mahvoldum 4.ay atağı böyle mi oluyor beni mahvetti 😅sicaklardan mi yoksa bilemedim
momas womanmom15 ilk atakla karşılaşmamız 4. Aydı dedim beneğim bozuldu. Sonra her atak ayında bir önceki ayı mumla aradım…
gizememre womanmom15 hem sıcaklar hem ataklar benim kızım da 10 aylık aynıydık sabah 4 e kadar yarım saatte bir uyandı ayağımda salladım mızmızlandı mahvolduk ya
Gizmokzilla womanmom15 benim 4.ay atağı fobim var. Fobim var mı diye sorana 4.ay atağı derim. Öyle illet bi şey. Oğlum sadece ağlıyordu o atakta. Uyku yok emme yok sadece ağlıyodu ağlıyodu ağlıyodu. O yüzden evet bu 4.ay atağı olabilir lddpdpd
womanmom15 gizememre ya şimdiki jenerasyonda bi ayrı farklı eskiden atak matak bilmiyomus kimse bizim anamiz ağlıyor 😅
womanmom15 Gizmokzilla en zor ve uzun süren diye biliniyor bütün uyku duzenimiz alt üst oldu gece 5 dk 10 dk kısa kısa uykular tam yatiyorum uyaniyor rabbim ona göre de sabir veriyor şükür ki sağlıklı olsunlar da 😅
Gizmokzilla womanmom15 ay tabi ki önceliğimiz o yeter ki sağlıklı olsunlar. Ama sakin de olsunlar yavrularımız yaaa atakları minimum hasarla atlatsınlar ve atlattırsınllar aminnnn smdkdkd