7aylik bir bebeğim var çoğunlukla mama ile besleniyor.cok nadir emiyordu şimdi o da kesildi meme reddi başladı.regl olmadığım için kadın doğuma gittim testler yaptılar prolaktin hormonum 12 çıktı.orda farklı rahatsızlıklar ile ilgili problemlerim olduğu için onları konuştuk prolaktin hormonu ya da emzirmeyi sormayı unuttum.emziren annelerde prolaktin kaç olmalı internette 200lerden bahsediyor.hic emzirirken test yaptıran var mı ?