Gizmokzilla Gamzelikiz_34 en sevdiğim iki hayvan ektedir. Birini evimde besleyemiyorum çok isterdim ama bir pandam olmasını dkdpdpdpdp kedim var ama kediye çok çok ciddi alerjim var doktor gitmesi gerekiyo dedi gönderemiyorum da kalbim kırık 😆
canan6668 Gamzelikiz_34 valla Ben zararsız vahşi olmayan her hayvanı severim bekarken 3 4 tane köpeğimiz vardı cok severim köpekleri kedileri kuşları 😂😂