emineref Merhaba arkadaşlar oğlum cumartesi sünnet oldu hala geceleri uykusundan uyanıyor ağrısı olduğu için sizce normal mi ne zmaan normale döner sürekli gece yatarken ağrı kesici veriyorum 9-10 gibi ama en geç saat 4-5 te uyanıyor sizce normal mi
nuryy_ emineref benim oğlumda 20 aylık Salı gün bizde ameliyat olduk hem testis hem sünnet sünnet yeri için antibiyotikli krem ve ağrı kesici şurup verdi krem sürüyorum belli aralıklarda canı acıyor mızıldanıyor ama genel olarak rahat tabi 1-2 gündür
asyaaslann 4 buçuk aylık yarın olcak oğlum hepsi en acısız kolay bi şekilde iyileşir inşallah geçmiş olsun herkese Rabbim daha güzel günlerini görmeyi nasip etsin