Acemiiiannee Merhaba sizlere bir sorum olacak oğlum 11 aylık olacak benim sağ göğsüm daha büyük genelde yeni doğduğunda hep sağdan emzirdiğim için emzirme dönemi bittiğinde düzeliyormu acaba
Mom567 Acemiiiannee merakla bekliyorum cevabı benimde sol göğsüm sütyen taksam yarısı dışarıda kalıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bellabells Acemiiiannee benim sağ göğsüm daha küçük. Ama o göğsümde fibroadenom kistler olduğu için daha az süt üretiliyor. Ben ona bağladım. Diğeri bol süt üretiyor balon gibi
Acemiiiannee Mom567 ben normal doğum yaptım alttan dikilim olduğu için hep yan emzirdim sağ göğsüm rahatıma geliyordu zamanla eşit emzirsemde fark etti aağ göğsüm büyük sol göğsüm çok küçük inşallah düzelir ya
GameProMom Hayır kızlar düzelmiyor , o yüzden doktorlar hep düzenli şekikde sağ sol emzirin yada sağım yapın diye tavsiye veriyor , emzirme dönemi bittikten sonta tek düzeltme çaresi malesef ameliyat. ☹️
Elif-ada GameProMom bende düzenli her ikisini de verdim ama benim de sağ daha büyük orası daha çabuk ve daha fazla süt doluyo sol taraf daha az her emzirme de sırayla verdim hala da öyle yapıyorum bir sağ bir sol emzirmeyle değil
GameProMom Acemiiiannee instagramda emzime danışmanı semra hanım var , onun postlarını incelerseniz bu konu ile ilgili detaylı yazıları mevcut
Yclll Benim de sağ göğsüm büyük ama ben hep sol göğsümü çok emzirdiğim halde sağ daha büyük benimkinin emzirmeyle olduğunu sanmıyorum
yrn3897 Bellabells benimde göğsümde fibroadenom var emziriyorum 2 aylık bebeğim var en son hamileyken gitmiştim sizinkinde bı gelişme oldu mu acaba küçülme falan
GameProMom Elif-ada ben hep 1 gün sağ veriyorsam solu sürekli sağdım , ertesi gün tam tersi , şu an 6. Aydayız ikiside aynı duruyor bakalım bundan sonra nasıl olacak
Bellabells yrn3897 benim teşhislerim 2012 de oldu.2015 e kadar düzenli takip ettirdim bir değişiklik olmadı.2019 da oğlumu emzirirken diğer göğsümde de sertlik hissettim doktor emzirme dönemi olduğu için anlaşılmıyor.emzirme sonlanınca bakalım dedi.emzirmeyi iki ay önce sonlandırdım.şimdi 2. Çocuğuma Gebeyim.o yüzden şu an herhangi bir görüntüleme cihazına girmiyorum uzun bir süre