Zeyyy ıslak mendilden olabilir değiştirdiysen ben üni baby kullanıyordum çok pişik olmuştu kızımın poposu bütün kremleri kullandım bepantöl hematen desitin hiç biri fayda etmedi prima kullandım kremlerle beraber oda etmedi sonra ebebekten babyme ıslak mendil aldık kız olanından saf su 1ay kullandım o 1 ayda zeytin yağ sürdüm 2 3 defa krem falan kullanmadım hiç o ıslak mendil bitti migrostan minies aldım 2 günde bebeğimin poposu yine pişik olmaya başladı çok azdı trosyd aldık ertesi gün yine babyme ıslak mendil aldık ve geçti 2 güne şuanda bebeğime bimin bezini kullanıyorum 2 haftadır hiç bi sorun olmadı