aslanbozca Sarılıklı bir çocuğun 4-5 saat aç kalması hiç doğru birşey değil. Az az sık sık besleyerek sarılığı bitirebilirsiniz ancak. Yenidoğanları 2 saatte bir besleyin diyorlar,biz 2 saatte bir besleneceği tutarı ikiye bölüp saat başı besleyerek 15 günlükken tamamen atlattık sarılığı bu süreçte de başka bir zarar vermemek için reflü yatağı kullandık sık beslendiği için. Bu arada kan uyuşmazlığına bağlı bir sarılıktı bizimkisi ve çok hızlı yükseliyordu,4 günlükken de 1 gece 16 ya da 18 değerle tam hatırlamıyorum fototerapi aldı. Doktor kontrollerinizi de aksatmayın tamamen bittiğini duyana kadar. Uyandırmak zor oluyor olabilir ama bir şekilde uyandırıp besleyin,hafifçe topuklarını burnunu vs sıkabilirsiniz,üzerini soyup bezini açabilirsiniz oğlum da bunlar işe yarıyordu genelde ama çokta uyanmama problemi yaşamadık 4 saat uyanık kaldığı bile oluyordu sarılıklı olduğu halde 🤷🏻♀️