1tosbikinannesiyim edaa_06 benim ki yürüse oturup ağlarım herhalde 🤣🤣 yaptığı her ilk şey beni ekiliyo emeklemesii ayakta durması sıralaması sırada yürümek var sanki hep minik kalacakmış sanmışım😂😂
seymammm Maşallah ayağına taş gözüne yaş değmesin. Benimki de öyle yaptı 5,6 adım atıyor insan çok mutlu oluyor dimi :))))))