poyrazkoray07 bende öyle yapıyorum gazınu muhakkak çıkarıyorum. Şimdi bile zorla uyandırdım o uyumayan cocuk şimdi 3,5 saattir uyuyo 10 dkdır uyandırmaya calısıyorum beslemek için. Yenidoğan dediğin emer uyur diyor doktoru anlamadım çok huysuzluğu yok ama yoruyor kucakta gezidr memede uyuyo yerine koyunca gözleri acıyor