a_ne00444 [silindi] ayda 1 defa ama zaten 1 hafta içinde kabuklaniyor aynı ilk dövme yaptırdığımız gibi silverdin sürülüyor
Gul-42 a_ne00444 ha tamam silinir bence ya bendede seyy izi var kalıtesız hızmadan kalan metal izi bende gıdecegım ama benım ıcten birsey olması lazım ız ıcten kaldı dısarıdan gecmedı
a_ne00444 [silindi] silen bayan çok sabırlıydi dinlene dinlene yaptı yani ben bagirdikca durdu birde işlem öncesi krem sürüyor uyussun die ama alakazi yok hissediliyor bunu gerçi kaş yaptirdimda sürdüler hiç fark olmuyor