nazts01 Anneler merhaba sütünü nasıl veriyorsunuz sağıyor musunuz mesela sağıp dişarı çıkınca biberonla mı veriyorsunuz
ebrrr789 nazts01 evet sagiyorum dolaba koyuyorum çıkacağımız zaman alıp ısıtıyorum 3 saat içinde iciriyorum