Kartanesi26_ benim kızım da durduk yere 3 günlükken bıraktı her gün denedim kıyamet kopardı 35 gün sürdü sonra kendi kendine geri döndü.hicbir neden yoktu yani biberon falan da yoktu mamayi eds ile verdim yani memeden güzel süt geliyordu ona.yani bazen sebep olmayınca olmuyor siz her gün denemeye devam edin.bir de biberon ne kullanıyorsunuz geniş delikli bir biberonsa memede mutlu olmaz ben şu an aventin 1 numarasını veriyorum aynı zamanda emziriyorum