Hanımlar merhaba gece gece kafama takılan bir soru sizden yanıt bekliyorum. Bu beslenme terapileri sizce etkili mi alan var mı aranızda fikirlerinizi yazar mısınız? Kızım 14 aylık olacak zorla yemek yediriyoruz tam bir işkence yemek saatlerimiz artık çok yoruldum/ çocuk dr umuzun tüm tavsiyelerini dinliyorum düzenli kontrole de gidiyoruz ama çözemedim bunu