Elfylmzkk valla gidin eczaneden bi karışım yaptırın deyince yapıyorlar zaten uyuz için diye altı aylıkdı bebeğim eşimle biz üçümğz yakalandık cildiyeye gittik eczaneden ilaç hazırlattırdı bize kremi üç gün sürüyosun aynı kıyafetleri gıyıneceksin ama değişmek yok dördüncğ günü duşunu alıp nevresim bütüm koyafetllerni 60-90 da yıkayıp zaten şimdi yaz ayı sıcak oluyor baya asılı tut hemen toplama iki gün falan kalsın birde biz kış ayında olmuştuk doktorum bana beş gün yıkadıkların asılı kalsın demişti evin içinde heryere astım bekledi bir hafta sonra güzel bir temizlik yaptık geçti gitti ama ilaç sonrası mutlaka kaşıntı hafif de olsa oluyor bir hafta sonra ilacı bi kez daha sürün mesela bir hafta sonra tekrar bi günlük sürün kurtulacağınıza eminim çünkü bizde eczaneden yapma ilaç harici neler denedik paralı pahallı haplar kremler losyonlr tek çözüm eczanedeki yapılan ilaçtı