nrysn kızlar merhaba, ne yaparsak yapalım yemek yemiyor. Zaten pütürlü de hala yiyemiyor. Ağzına bir lokma sokmak istemiyor. İştahsız çocuklara ne yapmalı ne önerirsiniz?
selambengeldim nrysn pütürlü yemek istemiyor mu yoksa çiğneyemiyor mu? Eğer çiğneme sorunu varsa sakız verin şu falım sakızlardan yarısını bölüp verin bol bol çiğnesin. Eline salatalık kraker falan verdiğinizde de yemiyor ? Yani sadece sıvı mı beslenmek istiyor
acemianne___ nrysn benimde 20 aylık genel olarak hep iştahsız bir çocuktu ama on gündür her ne olduysa iştahı düzeldi , argivit kullanıyoruz 3 4 aydır etkisi mi oldu bilemiyorum