Mires Merhaba kızlar ek gıdaya başlayalı 1 hafta oldu şu an sebze püreleri veriyorum. Kahvaltıya ne zaman başlamalıyım? Siz neler veriyorsunuz kahvaltı olarak bildiğiniz yaptığınız tarifleri paylaşırsanız sevinirim 😊🙏
Acemianne22 Mires dün kahvaltı yaptırayım dedim kızıma yumurta sarısı, ekmek, pekmez, formül süt hepsini karıştırdım verdim zavallı kız artık kaşık görünce ağlıyor ki ek gıdayı sevmişti ne güzel 😂
Elizbkrc Mires @bubebeknasilbuyuyor instagramdan takip edebilirsiniz tadımları hrnüz yapmadıysanız kahvaltıya geçmek için çok erken önce 3gün kuralı ile tadımları yapın hem bebeğinizde alışsın daha sonra geçersiniz
Gizemta Ek gıdaya başladıktan 1.5 ay sonra kahvaltıya başladım. Zaten sebze ve meyve püre tadımları 1 aydan fazla sonra sonrasında yoğurt ve yumurta sarısı verdim. Bu hafta ise labne ve bisküvi yaptım. Kahvaltı olarak bisküviyi ıhlamurda yumuşatıyorum yumurta sarısı ve labneyle karıştırıp veriyorum. Ek gıdayı sevmeyen oğlum bu kahvaltıyı çok seviyor ☺️ Ben de sebze çorbası içiremiyorum 😞
Mires Gizemta Benim ki sebze yiyor çok şükür patatesle bal kabağını çok sevdi bunları hem püre hem çorba olarak ta verdim şimdilik sorun çıkmadı kahvaltı için çok sabırsızlanıyorum ama daha vaktim var sanırım😊
Mires Ygtek benim kızımda 6 ay 8 günlük 5,5 aylıkken 3 gün kuralı ile patates havuç ve bal kabağı verdim şimdi bunları püre olarak veriyorum her gün arttırarak verdim şimdi 1 çay bardağı kadar yiyiyor sevdide çok şükür ama kahvaltıya ne zaman başlamam gerektiğini merak ettim😊
Ygtek Mires ya bana doktorum 6-8 ay arası tadım ayı acele etme dedi. 10 sayfaya yakın bilgilendiren bir kağıt verdi. Bende ona göre ilerliyorum
Elizbkrc Mires yumurta yoğurt ve meyveleri de tattırın daha sonra kahvaltıda yavaş yavaş yumurta sarısı vererek başlayabilirsiniz bence hiç bir kaç şeyi karıştırmayın ilk başta yumurta sarısının çeyreğini ezip çok az zeytin yağı ekleseniz yeterli