acemianne___ Gzm__ uygulamayı neredeyse 1 senedir kullanıyorum , bende hemen hemen hiç reklam çıkmaz belki 1 2 defa çıkmıştır
minemomm Mixleydi aynen her uygulama bu şekilde kendinden soğutuyor bir yerde. Bunu yazarken bile önüme reklam çıkması peki !? Uygulamayı kullanamadığımız için giremeyeceğiz artık sanırım
dayes Reklamlar Google tarafından otomatik oynatıldığı için müdahale edilememektedir. 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz
crncmrt dayes yalnız iphonelerde reklam oynatılırken saati göremiyoruz 2 dakikada bir çıkıyor bende mesela ama size atamıyorum(kanıt anlamında) 🫠
Pirasalipuding dayes bende bu konudan post açtım bugün dk ları gözükecek şekilde atın dediniz ama ss alınca dklar gözükmüyor ve gerçekten sadece ben değil bir çok anne rahatsız. Yeni bi güncelleme mi geldi foruma bu kadar fazlalaştı reklam
betul97_ Gzm__ Bende de var midem bulandı bir şey okuyorum reklam çıkıyor bir anda yorum yapıyorum yine bir anda reklam çıkıyor. Uygulmaya giresim gelmiyor ya da reklam çıkınca uygulamadan çıkıyorum