2.5 saat kaynattım kısık ateşte düdüklüde yeterli mi ?
Normal tencere de 6-7 saat kaynatmaya vaktim yoktu ilk defa yaptım önce yıkadım 30 dk sirkeli suda beklettim sonra süzdüm bi daha yıkadım sonra 5 dk falan kaynattım köpükleri aldım süzdüm yıkadım sonra 1 y kasık sirkeyle 2 saat 45 dk kaynattım soğumasını bekliyorum süzüp buzdolabı poşetine buz yapan ona koyacagım doğru mu yapmışım ?