zynpsk vasco1925 e okulda isim çıkıyor ismin üzerinde basınca uyarıyor veriyor bundan mi bahsediyorsunuz
TheMomm Birbebetoannesi milli egitim bana ısrarla gidip istediğin okula yazdırabilirsin anaokulunda adrese vs gerek yok diyor okula gidiyorum oyle bi sey yok e devlette neresi çıkarsa diyor kayıtlar ne zaman diyorum belli degil diyor gercekten sadece zorluk çıkarıyorlar
Birbebetoannesi TheMomm Arkadaşımın eşi milli eğitimde e okul vs işleriyle ilgileniyor sistem üzerine, bir kaç gün beklesn demiş sistemde sıkıntı olabilir diye söylemiş
Birbebetoannesi TheMomm Google üzerinden e devlete girip. Arama butonuna “Benim sayfam” üzerine tıkayıp. Orada “Bilgilerim”kısmına tekrar tıklayıp güncelleme yapmamız gerekiyormuş. Bu sayede okulun sistemine düşüyormuş. Arkadaşımın eşi ilçe milli eğitimde e okul sistem üzerine çalışıyor o söyledi.
Irmakk1 TheMomm eğer kalabalık bi yerde yaşıyorsanız okulda yer yoksa evet adrese göre alıyorlar. Ama farklı okullarda kontenjan dolmadiysa yani uzaktaki okullarda vs adrese bakmadan kayıt yapıyorlar benimde başıma gelmişti bu durum
Tortilla_ Bugün gittim nüfusa. Onlar bile şaşırdı sistem de nasıl gözükmüyor diye. Sonra milli egitime çıktım. Onlar da sistem de görünmüyor dedi. Okulu aradılar kızımın ismi düşmüş. Aday kayıt olarak geçiyor. Asıl kayitlar açılınca yazdırmaya gideceğim
Feraye_ Birbebetoannesi orda sadece benim adim bilgilerim cikiyo guncellenmistir diyo oglumunki cikmiycak demi benim ismim olmasi grreek
Birbebetoannesi Slmm2006 Google üzerinden e devlete girip. Arama butonuna “Benim sayfam” üzerine tıkayıp. Orada “Bilgilerim”kısmına tekrar tıklayıp güncelleme yapmamız gerekiyormuş. Bu sayede okulun sistemine düşüyormuş. Arkadaşımın eşi ilçe milli eğitimde e okul sistem üzerine çalışıyor o söyledi.
TheMomm Birbebetoannesi Bizim de uzak mesafe de olan bi okula çıkmış neye gore yerlestiriyorlar anlamıyorum
Gece_ekspresi TheMomm Evet aynı şey bizimde başımıza geldi cevremızde okadar okul varken uzak bır okula cıkmıs
TheMomm Gece_ekspresi ne yapacaksınız peki ? Ayrıca bize cikan okul yari özel yarı devlet 14 bin tl aylık istiyor saçmalık resmen
Birbebetoannesi TheMomm Yarı özel 14 bin tl ? Buralarda özeller 18 den başlıyor zaten (Mardin) şaka mı yapıyorlar yarı özel bir de ?
Gece_ekspresi TheMomm Yine gittiği anaokuluna yazdırdım.Uzak yerdekine gidemeyiz arabımızda yok neye göre belirleniyor anlamadım yani uzak yerdeki okula nasıl gidelim evimizin çevresinde okadar okul varken.Anaokul için zorunlu değil istediğin yere kayıt edebilirsin ama ilkokuldayken zorunluymuş uzak yer çıkmaz inşAllah uğraşmayız😔
Birbebetoannesi Feraye_ Hayr sizin bilgileriniz güncelleniyor. Çocuklar henüz 18 yaş olmadığı için bizim üzerimizden görünüyor
TheMomm Birbebetoannesi Evet yari özel ve benim mahallemde olan okulda degil farklı bi mahallede neye gore yapıyorlar bunlar anlamıyorum daha anaokulunda boyle sorunlarla ugrasiyorsak ileriyi düşünemiyorum