Nurci 199 u aradım , eğer çocuk sizin yaşadığınız e devlet üzerindeki ikametgah adresi ile aynı ise ve çıkıyorsa diyor bizlik değil ya milli eğitimin sistemsel sorunu ya da e devlet üzerinde sıkıntı var bekleyin dedi kapattı 😏 sabah ben okula gidicem kısmetse size de haber veririm , arkadaşınızdan da haber ederseniz memnun olurum 🌸