Bebeğiniz kaç aylık ve avent “natural response” olan emziklerinden kaç aya uygun olanı kullanıyorsunuz? 5 aylık bebeğime 6+ alsam çok hızlı akar da boğar mı ki? Şu an 1+ kullanıyorum ve az aktığı için bence sinirleniyor (meme reddinden çekinmiyorum sağımla besliyorum, kolayca içip doysun istiyorum)