Hanımlar benim bebeklerimde 37+1 de doğdular ve bugun 1 aylık oldular tam göz için randevu alacaktım ki bu postu gördüm,çocuk doktorumuz sadece göz muayenesi olsunlar demişti roptan bahsetmedi ama ,37+1 de doğmaları rop muayenesini gerektirir mi acaba yoksa normal göz muayenesi mi yapılır