Kızlar selam
Kızım 19 aylık ama göbek deliği oldukça dışarıda. Vücut yapısı da aslında yemek yediğinde çok su içtiğinde göbeği öne dogru iyice şişiyor. Düzenli kontrollerine giderim hep fakat bu zamana kadar takmıyordum doktoru da birşey dememişti. Bu ay gittiğimde sordum iki yaşa kadar bekleyelim olmazsa cerrahi uzmana gösteririz dedi fakat tabiki içimi bi kuşku sardı. Fıtık diyebileceğim hiç bir rahatsızlığı yok aslında. Başına gelen varmı bu aylarda olup ?