dorman 17.5 aylık iken yürüdü tam anlamı ile oncesi düse kalka 4 5 adımla yürüyordu genelde sıraliyordu.18.aya kadar zamanı var.ilk dedigim sekilde ise sizinde yakinda yürür..10 aylık yuruyen bebekle 18.ayinda yuruyen bebeğin hic bi farkı yok..17.5 aylik yurudu ama herseyi bilir çok guzel konusuyordu..Erken yurümeeindense erken knusması daha önemli bisey die doktorumizda özellikle soylerdi hep.oyuzden bebeginizin sıralaması warsa korkmayın yürür.siz başka gelisimlerine odaklanın.ellernden tutup bol bol yürütün yakın zamanda yürür.